Berättar lite om Hersby.

Svar: Först vill jag bara säga förlåt för jag inte svarat på denna frånga tidigare, har helt glömt! Men iaf jag har mer och mer börjat trivas på Hersby och gillar det verkligen! Jag har faktiskt ganska bra lärare så det är skönt, dom flesta är nog ganska bra men sen finns det ju alltid några som ingen gillar. Skolmaten tycker jag är ändå är god, hehe jag har ju alltid gillat skolmaten iofs men det finns mycket god salad och sånt så det är ju bra!
Ja det här med läxor så är det ju faktiskt ganska mycket plugg.. tyvärr.. men det känns som det är på dom flesta skolorna i gymnasiet, det går ju i perioder också hur mycket plugg man har. men om man har haft lätt i grundskolan så måste man nog plugga ganska mycket mer och lära sig hur man ska plugga rätt (planera m.m). Om det är mycket fester och nollingen så ja, asså jag själv tycker inte det har blivit överdrivet mycket mer fester i gymnasiet, haha har inte tänkt på det jättemycket heller.
Nollingen finns kvar på skolan ja! haha jag var ju dock bortrest när det var... Man får då ett sms vilken tid och plats man ska vara på så kommer dom och hämtar upp en. Många tror ju att nollingen är hemsk men det är den verkligen inte, iaf inte i år och alla vuxna överdriver ju rätt mycket! Från allt jag hört från mina vänner så lät det mer kul. blä var faktiskt riktigt tråkigt att missa den.. Sen jaa man får en bärbar dator, tror det är en liten Dell dator, inte jättebra men funkar. Haha jadu eftersom det är lidingö så är majoriteten snobbar på min skola eller inte snobbar men du vet nog vad jag menar. Det är ju egentligen helt sjukt tycker jag.
Hoppas du blev nöjd med min bok jag skrev lol och åh vad du är gulllliiig!!! Tack!!! ♥
Kommentera inlägget här: