min fullspäckade helg

Fredagen:
Efter jag fikade med Andrea så åkte jag ju till Natha o förade. Sen drog vi till Noah och jag hade faktiskt skitkul!

Lördagen:
CHALLE FYLLDE 17 ÅR!!! GRATTIS IGEN VÄRLDENS FINASTE ♥ ♥ Jobbade hela dagen sen åkte jag i stress till Charlotta som hade fixat en middag för oss 25 pers som åt där! Åh hade skitroligt men det gick lite snett senare mot kvällen... hehe så jag åkte hem vid halv 2 typ!
Söndagen: Idag har jag också jobbat hela dagen, typiskt när det är jättebra väder... menmen! Ska käka middag snart sen åka till Anna och sova där, för HÖRRNI I FUCKING MORGON SER JAG JUSTIN AH HELT LYCKLIG NU. SEN I ÖVERMORGON FYLLER JAG ÅR ♥ ♥ ♥ ♥ LIVET JUST NU ♥ ♥ ♥ 
Charlotta:

Taaackkii älsklingen!!! <3 Alltså andra bilden på dig o Alitchichichi är ju magnifik!

Kommentera inlägget här: